Thursday, August 11, 2011

2,000 Followers | Thanks For Following Me :D

   Assalamualaikum, Sebelum itu saya ingin ucapkan selamat berbuka pada semua umat Islam yang berpuasa. Alhamdulillah, apa yang mahukan dan cita-cita saya selama ini akhirnya sudah sedikit berjaya. 2,000 Followers, bukan senang untuk kita cari dalam masa terdekat. Saya berblogging semenjak tahun 2010 dan sehingga kini baru saya berjaya mencapai target yang saya mahukan ini.

Terima kasih : http://teynteyndoll.blogspot.com/

   Target tanpa usaha pasti tidak akan membawa sebarang pulangan. Saya sedikit rajin berblogwalking sekarang kerana itu adalah punca traffik saya berjalan selain punca utama dari carian enjin Google. Terima Kasih Google, Terima kasih pengunjung, Terima Kasih Followers dan Terima kasih Semua.



  Yang terakhir sekali adalah penghargaan buat blogger Teynteyndoll yang menjadi followers ke 2,000 blog saya ni. Marilah sama-sama kita terus maju dalam kehidupan alam maya ini. Blog saya juga kini telah di renovate baru, template, header, footer telah ditukar penuh dengan sentuhan designer terbaik sekarang ni iaitu Alieff.com. Saya beli tau. Anda mahu free tak ? jom dapatkan free kat SINI ye :) 


 Jom ramai-ramai kita ke blog Alepridz yang mengulas tentang POKE. Poke tu apo ? jom-jom :D : Apa Itu Poke - Alepridz

6 comments:

GadisNotaPelekat on August 11, 2011 at 4:40 AM said...

congrate ..! hepy blogging yaww~ :)

admin on August 11, 2011 at 4:50 AM said...

@EYP_g.0.n.z.a.L.3.s : thanks yeaa :D

alepridz on August 11, 2011 at 5:17 AM said...

wahhhhhhh dah 2000 sekarang ni... baru btul2 retis ni... hehe

this is best broooooooooo~

thanks promote entry aku.... :P

admin on August 11, 2011 at 5:23 AM said...

@alepridz : :ohno , dah lama aku tunggu ko komen . yess retis komen blog picisan aku ni :D

Syafiq Mokhtar on August 11, 2011 at 6:28 AM said...

tahniah bro.. blog pun dah renovate..setara template otai..

admin on August 11, 2011 at 7:10 AM said...

@Syafiq Mokhtar : template otai ? kecik berbanding template retis macam sapik :DD

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!