Monday, December 27, 2010

syrupmasin ! Award Followers Ke 32



Award pertama dari abdulfarique.com diberikan untuk syrupmasin diatas menjadi followers abdulfarique.com yang ke '32' . Free Gift yang menanti syrupmasin adalah Topup RM10.00 dari abdulfarique.com . Sila tuntut hadiah anda di bahagian komen ya . Sila hantar Nombor telefon anda ataupun alamat facebook anda atau email anda untuk memberikan hadiah . Dengan syarat buat satu post mengenai award ni dalam blog anda , copy image award ni kerana ianya khas buat syrupmasin ! . Setiap tuntutan yang lebih daripada (3) hari dari tarikh ini tidak akan dilayan . Kenapa abdulfarique.com pilih no.32 untuk awards followers ni ? Nak tahu ? Jom Read More :)




Asal Usul No.32

No. 32 dipilih kerana aku terlalu fanatik dengan pemain Manchester City yang bernama Carlos Tevez yang bermain menggunakan jersi bernombor 32 . Itu lah punca aku memilih no. 32 . Bagi aku Carlos Tevez inspirasi aku dan penyebab aku meminati Manchester City !

Bagi kawan-kawan yang lain , jangan cuak dan takut-takut untuk menjadi followers aku . Aku amat hargai dan sangat terharu , balasannya aku followers korang balik dan aku buat award dengan no tanpa jangkaan korang . Jadi korang tak perlu risau , no followers seterusnya hampir dekat dengan no kegemaran aku . Sudi-sudikanlah diri menjadi followers Abdulfarique.com ! Salam :) 

4 comments:

Unknown on December 27, 2010 at 12:14 PM said...

haha..thanx..gile ahh rase dihargai doe..da siap entry pasal 32.. :)

admin on December 27, 2010 at 3:30 PM said...

hehehe , welcome2 syrupmasin ! untuk para followers sy , mesti sy hargai punya :) . jangan lupa comment no.fon atau email ke . kalau tak camne sy nak bagi topup . hee . jangan risau . tak publish no syrupmasin tu :)

ZWAN SABRI on December 27, 2010 at 5:45 PM said...

Aiseyh, follower yang ke-33 xdapat topup free ka? HAHA..

admin on December 27, 2010 at 6:09 PM said...

Zwan Sabri , no tak kena . Huhu , relax2 my followers jangan risau . Kalau tak dpt awards jangan kecik ati . Boleh join kontest farique atau tunggu Jackpot nombor Pageviews dilancarkan , lagi banyak faedah buka blog farique ni . Yang pasti selalu visit ja . Tengok perkembangan terbaru . Khas untuk semua pembaca saya :) weee ..

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!