Friday, February 4, 2011

Semalam Yang Hangat , Kisah Yang Istimewa

pinjam dari encik google
   

salam . Kawan – Kawan , penyeri kehidupan . Semalam yang hangat , Apabila kawan datang bersama menemani masa hari kita , menghapuskan rasa sepi dan sunyi dalam diri . Kawan kawan , cinta hati di dalam hati ku . Mereka sanggup bersusah payah , bersenang gembira dengan kita . Itu lah kawan sejati yang sebenarnya kita cari .

 
          Wang ringgit , harta benda bukan satu sempadan bagi mereka . Saya juga bersyukur kerana juga mempunyai kawan yang sebegini rupa . Kisah Yang Istimewa , apabila kita bersama sama keluar berjalan jalan . berseronok beramai ramai . Sambil jalan membuat lawak . Mereka terbaik , mereka terhebat , mereka terbagus !


Read More ye ,



Pinjam dari encik google

         Jikalau saya mempunyai masa , akan saya meluangkan masa bersama kawan kawan dari meluangkan masa dengan kekasih setiap hari . Terdetik juga dihati saya , sesungguhnya , kawan kawan saja yang dapat membantu kita walaupun dalam apa pun keadaan yang terjadi . 


Tiada sempadan dan tiada halangan untuk mereka turun padang membantu kita . Inilah yang saya katakan , Jika baiknya hubungan kita dan kawan kawan , baik jgak lah keadaan kita yang dijaga oleh kawan kawan kita . Jadi , saya harap kita hormati rakan kita kerana mereka lah sebenarnya kekasih kita .


4 comments:

[kurakura] on February 4, 2011 at 5:44 PM said...

aku rasa setuju dgn kau , selagi belum bergelar suami/isteri , baik la luangkan masa dgn kawan kan . huhu . double thumbs up . :)

Abdul Farique on February 4, 2011 at 5:45 PM said...

@[kurakura] : yap . lepak ngn kawan2 is better :)

Izzatie Natasha on February 4, 2011 at 6:56 PM said...

salam.. saya setuju ngan entri awak ni.. tapi kadang2 rasa cam xberbaloi nak layan kawan lebih2 coz ade juga kawan2 yg ada di sisi kita time kita senang je.. time susah semua menghilangkan diri.. dalanm kes camni, nak wat camne ye..??

p/s: saya suka tag line kat atas tu:setiap manusia ingin berjaya, namun xsemua miliki tuah.. :) *standing in the eyes of the world*

Abdul Farique on February 4, 2011 at 6:59 PM said...

@Izzatie Natasha : terpulang pada kita untuk mencari kawan yang sejati . yeahh standing in the eyes of the world . itulah wawasan saya :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!