Sunday, February 20, 2011

Segmen : Jom Join Bloglist Terhangat AF !

 STICKY POST

    Salam kawan-kawan , kali ni AF nak buat satu segmen ( segmen kot ) iaitu Bloglist Terhangat AF . Tujuan sebenar AF buat segmen ni untuk merapatkan silaturahim diantara AF dan bloggers lain . Sebenarnya banyak faedah bagi sesiapa yang join segmen ni dimana AF  lebih memberikan perhatian untuk membaca entry dari bloglist terhangat itu dan AF akan memberikan sepatah dua komen disitu .
Sekadar gambar hiasan

   Tujuan kedua AF buat segmen ni kerana AF juga masih tidak ramai lagi pembaca setia di blog AF ni , cara sebegini juga AF dapat mencari ilmu dan pengajaran dari entry bloglist terhangat itu . AF harap ramai lah yang join kerana AF membuka 92 blog untuk diisi di bloglist terhangat tersebut .

   AF senaraikan faedah-faedah yang korang dapat kalau korang join segmen pertama AF ni :

JOM BACA ENTRY LATEST DIBAWAH !


Faedahnya :


 1. AF akan menjadi pembaca setia kebanyakan blog yang ada kat bloglist Terhangat .
 2. AF tak akan lupa hulurkan 1-2 komen di entry kebanyakan blog yang ada kat bloglist Terhangat .
 3. AF akan buat review bagi blog-blog pilihan dari bloglist Terhangat setiap minggu .
 4. AF akan promote blog korang dari review tersebut .
 5. AF akan buat satu award buat entry-entry pilihan AF setiap 1 minggu .
 6. AF akan promote entry korang dengan selitkan di setiap entry-entry AF .


Sekadar  gambar hiasan

   Ini syarat-syarat penyertaan untuk sesiapa yang mahu join segmen AF .


 1. Tak follow blog AF pon takpa , asalkan korang letak AF kat bloglist korang juga .
 2. Selitkan link entry terbaru AF di akhir entry korang . ( tak letak pun takpa , Tak Wajib ) .


  Itu sahaja syarat-syarat AF . Mungkin korang sedikit keberatan nak letakkan AF kat bloglist korang sebab blog AF tidaklah top 10 seperti blog yang lain-lain , dan selitkan entry terbaru AF di akhir entry korang kerana entry AF bukannya best mana pun . tu diaaa ! . Tapi korang tahu tak bahawa kita telah sama-sama untuk berkerjasama memajukan blog kita sendiri . Siapa untung , sama-sama untung .


Sekadar Gambar Hiasan


   Itu sahaja syarat-syarat aku untuk sesiapa yang nak join Segmen Bloglist Terhangat AF . Aku harap ramai lah yang join untuk memeriahkan kali segmen aku yang pertama ini . Aku harap segmen ni dapat memberikan faedah yang seperti aku janjikan untuk korang . Salam sayang dari aku , AF .


   Pengumuman : Dalam 92 Blog yang ada kat bloglist terhangat , aku akan ambil 20 blog untuk aku letakkan kat bloglist EMAS dimana aku akan mengunjungi dan membaca entry dan komen di entry mereka dengan lebih manja . :)

26 comments:

Syukri Mohtar on February 13, 2011 at 6:29 PM said...

dah letak kat blog list.. =]

http://syuk6692.blogspot.com/

lom buat entry lagi,kalau ade buat baru letak link AF..

admin on February 13, 2011 at 6:31 PM said...

@Syukri Mohtar : ok , dah proceed !! :) thanks join :P

suffer8zine on February 13, 2011 at 6:36 PM said...

mcm best je ni :P

Terkini : Hotel Paling Pelik Di Dunia

admin on February 13, 2011 at 6:38 PM said...

@suffer8zine : kalau best tu jom la join bro :(

Fariq Jalil on February 13, 2011 at 8:12 PM said...

AF.. ni sekadar ckp2 kosong je k..
syarat no dua tu walaupun nampk mcm kerjasama..
tapi kebykan orang akan pk 2 3 kali..
jadi consider la ea..
aku boleh je nak letak ko dalam bloglist aku tanpa ko letak aku balik dlm bloglist terhangat ko.. cumanya nama ko dah de dlm bloglist bcr,, jadi kalo aku nmpk tajuk entri yg menarik minat aku.. otomatik aku akan singgah..

no hard feeling k..

Unknown on February 13, 2011 at 8:14 PM said...

jrg update tp aser nak join mmg dah sedia jd follower...anywre keep it up AF :)

admin on February 13, 2011 at 8:35 PM said...

@Fariq : ok bro , aku tak terasa apa2 pon . At least aku dah alert kan syarat ke2 tak wajib . dan aku kurangnya 1 faedah . takpe la asalkan niat aku jalan je :) thanks tegur bro :)

admin on February 13, 2011 at 8:35 PM said...

@nur intan hazirah Terima kasih ye :)

Unknown on February 14, 2011 at 11:33 PM said...

BJ tak kira. BJ nak join juga. sbb dri semalam dok nak open blog AF x dpt2..sbb asyik paparkan dah tutup jer. ingatkan merajuk dengan komen BJ pasal entry button like fb tuh. hu3...we r frenz bro. ada apa2 masalah jgn segan2 cerita sama BJ k.

CG on February 15, 2011 at 4:06 PM said...

dh follow & letak blog AF kt bloglist buruk CG.. :P

Wan Gerrard on February 16, 2011 at 12:27 AM said...

menarik gak, nak join..jap set bloglist dulu~

Unknown on February 16, 2011 at 4:29 PM said...

dah foloe dah wat entry dah add bloglisst

Unknown on February 16, 2011 at 6:48 PM said...

http://www.ainoreiz87.net/2011/02/budak-jawa-join-bloglist-terhangat-af.html

BJ nak tersenarai k. Blog AF ada kat BLOG VViP 2011 BJ k.

Siti Safiyyah on February 17, 2011 at 9:56 AM said...

erkk kene buat entri gak ke? tapi dah letak blog ni kat bloglist dah..;p

Mohd Effendi on February 17, 2011 at 12:36 PM said...

marketing yang hebat!!
heheh.:p

c-tea on February 17, 2011 at 4:45 PM said...

okey..saya join bloglist AF juga..n ade link untuk wntri terkini ct..terselit juga promote untuk blog abdul farique

http://illustrasiaku.blogspot.com/2011/02/kenapa-saya-suka-siti-safiyyah-punya.html#more

afro on February 18, 2011 at 3:34 PM said...

dah letak dah http://www.abdulfarique.com/ dekat bloglist..
blog aku http://paanthology.blogspot.com/...
tenkiu!!!

noey ikb on February 18, 2011 at 3:42 PM said...

lama siot x snggah bolg AF nie,
ada sgmen bru pulak skrang nie,
CP mmang jrang meng-hudate blog buat msa skrang,
tp, klu CP hupdate blog, insyaAllah CP akn msukkan entry trbaru AF

Mr Laici on February 19, 2011 at 2:48 AM said...

wahh.. macam menarik jer.. nak join ler.. tambah2 kan kenalan..

Entry Terbaru: Blog Berat!!

nur aisya humaira on February 20, 2011 at 12:09 AM said...

nak join gak AF..:)

Fairosza on February 21, 2011 at 2:21 AM said...

nak join gak eh..dah letak libk blog AF kat bloglist virtual friends.

ni link blog www.fairosza.net
tq

Mag on February 21, 2011 at 4:29 PM said...

nice la entry... terbaek.. anyway.. mari la join GA first dari saya... hope u will join this... really hoping..

http://magribmenjelma.blogspot.com/2011/02/give-away-dari-magrib.html

amalahmd on February 24, 2011 at 6:41 PM said...

nk join..

mimie asri on February 27, 2011 at 12:49 PM said...

mimie nk try jgk..kowt2 la trsenarai lam bloglist EMAS AF...hehe...

btw,da ltk blog AF kt bloglist mimie...n mimie da polow AF...

Anonymous said...

Af also can stand for AUFA FAQIHAh isnt?
just funny...

E-ra paSha on March 10, 2011 at 3:03 PM said...

e-ra join!!! da follow+da trok blog nyh dlm bloglist e-ra!!

jemput bce entry khaz e-ra tok kmoo>> http://akulahe-rapasha.blogspot.com/2011/03/entry-khaz-e-ra-tok-blogger-abdul.html

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!