Friday, February 11, 2011

Like Button Punya Cerita .

   Salam , kengkawan ku arini , aku nak menceritakan tentang satu kisah lawak la kan . Tadi aku adalah login facebook . Pastu aku buat update wigdet sikit untuk blog aku ni . Aku ada buat Halaman Abdulfarique.com   Dari fb . Dalam masa yang masa aku nak promote aku blog ni dengan blog FPS Publishers ni .Silap aku juga pergi promote LIKE button abdulfariue.com ni kat orang . Nama pun LIKE kan , suka hati diorang la nak suka aku ke tak . Mana bleh paksa-paksa . Tapi aku tak paksa pun . Niat aku just bagi link LIKE button ni untuk sesiapa yang meninati hasil Artikel dan Design aku ja .

Sekadar Gambar Hiasan


Geng , Read More ye :p





   Tetiba aku perasan la satu gadis ni dari friend aku la tgh online . So aku chat dengan dia . Mula2 aku chat aku post camni .

  Farique :
support sy leh ?
  Dia tu :
 huh?
  Farique :
 Klik LIKE button , bermakna awak support sy
  Dia tu :
 what 4?
aper faedahnyer?
  Farique :
 just support , bukan join ..
   Dia tu :
  like per?
  Farique :
 http://www.facebook.com/pages/AbdulFariquecom/114365478633518?ref=sgm
dalam blog sy tu byk faedahnya
cuma niat hati tu nak baca atau tak nak baca je .
maklumlah , org malaysia kebanyakannye nak mudah , nak senang , nak murah , nak renggang ..
  Dia tu :
 paper r
blog anda?
not so good 4 the like status
msih amatur
sorry to say
  Farique :  
www.abdulfarique.com
or 
www.fpspublishers.org
  Dia u :
 then so to me
show it
still
msih armatur
improve lg
   Farique :
 eer , ok thanks . for critics
   Dia Tu :
ok..
ok..
try to read hlovates
try to read hlovates
then u judge
she writes well
i dont know others
but 4 me
ur has no the umph
to make me stick with it
the first couplet show me
the amatureness
sorry to say
   Farique :
 ohh .
hahah
u so funny ..
whatever la ,
nway , this is Riwayat Seorang Insan Hina ..
im just low profile .
   Dia tu :
 thats good
try gune ayat yg bez cket
ur ayat...
skema
k
nak out
roger!
  Farique :
zzzzzzzzzzzzz .

Sekadar Gambar Hiasan


   Aih , memang betul dia tak suka blog aku . Dia nak aku improve lagi . Sebab tu tak nak like status aku . Tapi kritikan dia tu mencabar semangat aku tu . Sebenarnya Cerita ini bukannya kutukan ok . Tetapi  Post untuk mengucapkan terima kasih buat username fb , Siti Zulaiha diatas kritikan dia tu . anyway , aku da kumpul 2 kritikan skank ni . 

  1. Raja Anna Dine - 1 Kebaikan ~ 1 Keburukan .
  2. Siti Zulaiha - 1 Kebaikan - 10 Keburukan .

haha . ada sesiapa lagi mahu kritik dan beri cadangan kepada saya ?
jangan takut , teruskan . sy sudi terima dengan hati terbuka :p
Salam


P/S : Im too Ego , comment kat sini . Takut ke tu ? haha :)

 

20 comments:

Kodet on February 11, 2011 at 7:11 PM said...

haha , biasa la tu . Macam kawan aku la . Dia tulis blog ko apa ada ? sampah ? biar saja yg jenis tu bukan ada blog ... dia mana tau apa2...

feeza macho on February 11, 2011 at 7:13 PM said...

no komen haha :D

admin on February 11, 2011 at 7:17 PM said...

@misS FEeza macho ! : its okay :)

admin on February 11, 2011 at 7:18 PM said...

@Kodet : betul bro . aku tanya dia ada blog tak ? last2 dia bagi blog orang lain .. dia tak faham entry aku sebenarnya dan entry aku byk tujukan orang macam dia sebab tu dia tak suke :p

Anonymous said...

Assalam AF...Bahaha...bagus, anda seorang optimistic...rase cam pernah nampak chat korang dua nie

Anonymous said...

memang terlebih jujur orang tu kann. haha.

admin on February 11, 2011 at 7:29 PM said...

@►AdamXis◄ : orang yang byk fikir , akan memikirkan benda apa untuk seterusnya :)

admin on February 11, 2011 at 7:30 PM said...

@einn : ye la , blog saya pon bukannya elok sgt pun .. huhu :(

Amirah Hawa :) on February 11, 2011 at 7:57 PM said...

haha.
poyo sungguh. -.-''

admin on February 11, 2011 at 8:00 PM said...

@haw!ey ♥ :) : huhuhu , takde la poyo sangat .. :p

Nabilah Liyana on February 11, 2011 at 11:59 PM said...

huhu..dasyat 2..
pe2 pun teruskan usaha anda fariq..
nbila support dr blakang :)
u can do it..aja2 fighting!! =.=

Alexa Karin on February 12, 2011 at 4:55 PM said...

sabo je..karin doakan FT terus maju..

admin on February 12, 2011 at 6:32 PM said...

@Nabilah Liyana : nak buat macam mana kan . orang tak suka . terima je la ..

admin on February 12, 2011 at 6:33 PM said...

@karinkishido : terima kasih ye karin :)

kekwa on February 12, 2011 at 9:02 PM said...

lain orang lain pendapat. kdg2 orang pndang blogger ni mcm apa je. thanks god, org d skeliling w pun hampir semua dah ad blog sndiri. tmasuk dgn ayah w sndiri. ;)

AF, amik kritikan sbg tu utk jadi yg lebih baik. ^^

Elie Lily on February 13, 2011 at 7:43 AM said...

org yg bercakap macam tu selalunya jeles..
so biarkan saja mereka dgn dunia mereka... :)

admin on February 13, 2011 at 12:50 PM said...

@W : betul . biarlah mereka dengan pandangan mereka :P

admin on February 13, 2011 at 12:51 PM said...

@little cart00n : betul jugak ! , dunia mereka , diri mereka , kehidupan mereka . yang penting lain orang lain ada ..

Unknown on February 13, 2011 at 1:41 PM said...

Ini BJ nak berkata2...actually. apa yg dak pompuan tu ckp ada betulnya juga. Bila AF minta dia klik like fb AF, pd dia seolah2 AF ni desperate nak suruh org like fb AF.

d'ri segi format penulisan artikel plak. Gunakanlah fungsi Justify agar artikel nampak kemas.

tak perlu tulis read more dlm artikel kalau dah guna function read more.

n kalau nak minta org bg support kat fb AF. Buat satu posting di blog berkaitan fb AF & minta sokongan melalui artikel & bknnya meminta melalui chatbox/fb chat. ini bru dinamakan pro. tapi jgn memaksa. sbb org like sesuatu fb tu disebabkan isi didalamnya. kalau dgn rkn2 bleh lah buat cam yg AF buat sebelum ni.

so far penampilan blog dah ok. hrp x tersinggung dgn komen BJ k. sbb BJ x sokong mana2 pihak. ini just penjelasan yg boleh BJ huraikan berdasarkan apa yg AF tulis dátas. kalau terasa dgn komen BJ ni, BJ minta ampun k. lg pun BJ just sekadar berkongsi pandangan. "BELAJARLAH MENERIMA DENGAN HATI & PEMIKIRAN YANG TERBUKA"@Abdul Farique

admin on February 13, 2011 at 3:04 PM said...

@BuDaK JaWa : yeahh betul BJ , dan AF tak pernah menafikan AF salah dalam hal ni . Tapi dia tak boleh samakan dan bandingkan blog AF dengan blog hiburan . lain dan memang lain . neway terima kasih diatas teguran BJ :)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!