Tuesday, October 18, 2011

VIDEO | Budak 2 Tahun Digilis Van Dan Tidak Dihiraukan | KEJAM

VIDEO | Budak 2 Tahun Digilis Van Dan Tidak Dihiraukan | KEJAM


Adakah manusia sekarang sudah hilang sifat kemanusiaan dalam diri mereka? Itulah persolan yang bermain di fikiran selepas menonton video ini. Bayangkan seorang budak perempuan digilis dua kenderaan terutamanya van tidak dihiraukan orang ramai yang lalu lalang di kawasan tersebut.

Kejadian ini berlaku di China dan budak tersebut bernama Yue Yue. Kejadian berlaku selepas budak tersebut dilanggar sebuah van namun tidak pula pemandu van itu berhenti untuk memberi pertolongan malah digilis untuk kali kedua dengan tayar belakang. Orang ramai yang lalu lalang di kawasan itu pula hanya melihat bagaikan tiada apa yang berlaku.
Ini pula videonya ,






Selepas lebih 10 orang yang lalu di kawasan tersebut barulah ada yang sudi menghulurkan bantuan. Doktor memberitahu Yue Yue berada dalam keadaan koma sekarang dan mempunyai peluang tipis untuk hidup. Video ini telahpun tersebar luas dalam media di China.


Sumber : wowberita.com


Kejamnya , Alhamdulillah kebanyakkan orang malaysia prihatin. Langgar lari tu biasa la, dah tahu kejam laknat.. ini orang yang lalu lalang tu biarkan saja budak tu menderita kat situ.. itu lagi laknat .



3 comments:

Hiddy Asri on October 18, 2011 at 10:30 AM said...

Huhuhu..tgk TV# psl video ni smlm..dulu..ada kes kt area 'SANA' gak..psl makcik tua melintas jln org langgar..sama gak kesnya..sumer wat dono..

ZWAN SABRI on October 18, 2011 at 1:11 PM said...

Syukurla sebab rakyat Malaysia still prihatin.. kesian gila kat budak tuu.. HUHU

MySuaraBlog: Gigi Kuning, Gosok Gigi, Tandas..

Unknown on October 18, 2011 at 2:18 PM said...

buddus. . . akal tarak !! grr ~

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!