Tuesday, October 18, 2011

Raya Tak Jadi 2011 Online Full Movie

Raya Tak Jadi 2011 Online Full Movie



Sinopsis
Leo seorang ahli perniagaan Kurma telah merancang untuk menculik Penyimpan Mohor Besar Raja raja, Hj Ehsan (lakonan Jalaludin Hassan). Dia merancang begitu sebab kontena kurmanya tidak sampai seperti yang diharapkan dan dia mengalami kerugian. Jadi Leo telah mengarahkan pekerjanya Ali dan Abu menculik Hj Ehsan. Mereka berjaya menculik Hj Ehsan tapi tertukar teksi dengan teksi Shuib (lakonan Apek saiful).


Shuib ada seorang adik namanya Bob (lakonan Johan raja lawak) mereka berdua telah terjumpa Hj Ehsan dalam boot teksi yang disangka mayat Hj Ehsan. Namun akhrnya mereka sedar Hj Ehsan tidak mati lagi.
Abu dan Ali kemudian berjaya menjejaki teksi Shuib dan mereka mula merancang dan menculik ibu dan adik Shuib. Leo meminta wang tebusan dari Hajah Nisah (lakonan Noreen Noor) sebelum melepaskan ibu dan adik Shuib. Polis berjaya memberkas Leo dan pekerjanya semasa mereka bertukar wang dan tebusan.




Bila hari raya tiba, Shuib dan ibu serta adik beradik rasa sedih sebab mereka ni orang kurang berada, persiapan raya pulak tetap sama macam tahun2 lepas, dan serba kekurangan. Namun sambutan raya kali ni bertukar jadi meriah apabila Hj Ehsan dan keluarga datang menziarahi mereka dan membawa pelbagai hadiah sebagai membalas jasa baik Shuib dan Bob yang telah berjaya menyelamatkan dia. Shuib dan Bob akhirnya menjadi pekerja Hj Ehsan. Tamatttt…






Donwload Raya Tak Jadi
MKV (350MB)

Tags: download raya tak jadi, raya tak jadi movie, raya tak jadi full, raya tak jadi watch online, watch online raya tak jadi full, raya tak jadi full.

4 comments:

hanis aleeya aka gadis sepi on October 19, 2011 at 10:34 AM said...

dah tengok ~

Unknown on October 19, 2011 at 12:52 PM said...

yeyeh ! mekasih ! hehe ;DD

Admin on October 19, 2011 at 1:49 PM said...

dah tgk smlm kat u tube...simple je cite nye tp ok la

Carol Nyzem on October 27, 2011 at 3:25 AM said...

TAG U

http://www.sarul.cili.ws/2011/10/answered-question.html

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!