Friday, November 19, 2010

Re : Kehancuran Manusia . Apa Nak Jadi ?

   Salam , pada tadi pagi saya access satu website forum ni yang tajuk utamanya Jom Rogol Ustazah Beramai Ramai . Topik ini dibuka kalau tak silap saya pada 24 Julai 2007 dan terus menerus pada Isnin 8 November 2010 yang sebilangan forumer itu mengutuk Allah S.W.T. dan Rasulullah S.A.W. . Saya tak pasti sama ada cerita ini telah pun diambil tindakan atau tidak , tapi mengapa cerita-cerita tersebut masih berada disitu ?

   Pada yang saya tidak inginkan , ianya dibaca oleh pembaca baru dan boleh menyirap darah dan angin mereka . Bayangkan Agama Islam kita dikutuk dan Wanita-wanita Islam yang menjadi mangsa disana ? Nauzubillah . Hati saya kembali berdegup kencang , apabila terbaca post yang meletakkan sedikit detail nama dan nombor wanita Islam yang dikatakan pelacur ! . Astaga , dunia sudah jadi begini . Syaitan dan iblis laknatullah sudah mula bertanduk menghasut anak-anak adam , Ya Allah Ya Tuhanku , Hanya padaMu ku bermohon , Ampunkanlah dosa-dosa ku serta kedua ibubapaku , Ampunkanlah dosa-dosa saudara-saudara seagama ku , Jauhikanlah kami dari azab api neraka , Amin Ya Robal Al-Amin .

  Saya sempat mengambil risiko yang menghubungi nombor yang dikatakan pelacur itu untuk memaklumkan perkara ini , tp apa yang saya rasa , tindakan saya hanya sia-sia . Beliau hanya memberikan jawapan , ' Lantak ar , kitorang sikit pun x terasa . ' . Alangkah kecewanya hati saya , apabila tiada respond dan tindakan daripada apa yang saya maklumkan . Adakah ini jawapan yang terbaik ? Sebagai manusia yang beragama Islam , kita sepatutnya menjaga nama baik kita , menjaga martabat keluarga dan menjaga maruah Islam . Tapi ini ,.. hmm What wrong dunia sekarang ini ? MasyaAllah .

   Saya sempat mengambil beberapa screen shot di laman tersebut untuk pedoman dan realiti nya dunia sekarang ni , saksikanlah detik Islam dikutuk ...baca seterusnya di fpspublishers.org : Berita Penuh Kehancuran Manusia 19 November 2010


Sekian ,

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!