Sunday, April 4, 2010

Gambar Islam Terus Dihina . .

 [C0839527.jpg]

[C2975219.jpg]

[C7122767.jpg]


[C9011601.jpg]


Kasut Hina Nama ALLAH dan Nabi MUhammad by omaQ.org & Red Frame Memories.







Ini satu perbuatan biadap yang cuba di tunjukan oleh golongan Anti-Islam..Penghinaan ini akan mencetuskan lebih banyak umat-umat islam yang akan membenci negara-negara barat yang sememangnya anti negara islam dengan mengambil tindakan memboikot barangan keluaran mereka..Semoga dengan penyebaran gambar ini dapat menyedarkan umat islam peranan sebagai umat islam untuk bersatu padu menentang golongan KAFIR LATNATUALLAH ini..

Nota Ringkas Abdul Farique : Untuk apa kita sebagai seorang yang beragama Islam untuk membeli barangan-barangan seperti ini ? ianya hanya dibuat oleh pihak kafir untuk menghina agama Islam kita . Jadi , kebanyakkan Melayu beragama Islam kita ada yang meminum arak . tahukah arak itu sah-sah buatan pihak kafir ? untuk apa kita menyokong ? Dosa yang pertama kita dapat iatu meminum arak dan menyokong pihak kafir dengan membeli produk-produk mereka untuk kuatkan lagi sistem kewangan mereka untuk memegang dunia . Lalu berlaku lah perang sana sini , bunuh org beragama Islam . Buat apa kita nak bersedih , nak marah atau mereka ini terbunuh sedangkan kita menyumbangkan dan menyokong barangan-barangan kafir yang sudah tentunya khas untuk menyimpangkan kita contoh utamanya Arak ? fikir-fikirkanlah sendiri .

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!