Friday, April 30, 2010

FPS Polo REDition Updated !

Salam ,

Ana punyalah bergembira dihati baju FPS PUBLISHERS POLO REDition ana mendapat sambutan . Walaupun besar modalnya , pencapaian pembeli-pembeli menarik hati ana . FPS POLO REDition harga sebenarnya dijual RM55 sehelai tetapi oleh kerana ingin mengurangkan kos itu kerana ramai ahli-ahli FPS masih bersekolah menengah lagi . maklumlah , remaja . Oleh itu harga telah ana CUT sedikit dan ana diskaun kan baju FPS POLO REDition itu bernilai RM10 sahaja !!  (80% Discount) bagi ahli-ahli dan RM20(60% Discount ) bagi bukan ahli .

Saiz hanya terdapat M dan L sahaja . Jika ingin memilih saiz selain daripada M dan L , maka anda diminta menambah RM5 bagi ahli-ahli dan RM10 bagi bukan ahli .Bagi yang dikawasan Pulau Pinang ( Georgetown sahaja ) kami akan menghantar kepada anda ( Cash On Delivery ) Jika anda berada diluar kawasan Pulau Pinang , sila ke FPS Register FORM dan isi maklumat peribadi anda disana untuk kemudahan penghantaran pesanan . dan hubungi admin di 0174810501 ( SMS SAHAJA ) untuk pertanyaan lanjut .

Sekian ,

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!