Wednesday, November 23, 2011

Seribu Kemaafan Dipinta.

  Assalamualaikum dan salam bahagia. Diantara kesilapan yang telah aku lakukan didalam dunia blogger adalah menepati sesuatu janji, menjanjikan sesuatu yang tidak pasti dan selalu membuat pilihan yang tidak tepat. Aku akui segala kesilapan aku dan aku memohon seribu kemaafan kepada individu yang mempunyai kaitan dengan aku secara langsung dan tidak langsung.




  Setelah mengingati kembali aku yakin aku masih banyak janji yang belum ditunaikan seperti hadiah-hadiah tertentu. Aku memohon maaf diatas kesilapan dan tidak menyediakan payung sebelum hujan mengakibatkan kerugian besar terhadap blog serta diri aku sendiri. Berikutan dengan SPM yang bakal tamat penghujungnya, InsyaAllah aku akan selesaikan satu persatu. Terima kasih juga diucapkan kepada semua yang sudi memahami keadaan aku ketika ini.




  Untuk menjadi seorang blogger yang professional itu mulanya dari sikap blogger tersebut. Yang pastinya kejatuhan aku setakat ini disebabkan sikap kurang professional dan kelemahan dari segi waktu serta tidak bersedia menghadapi sebarang kemungkinan. Sekali lagi aku memohon seribu kemaafan. 







  Atas dasar rendah diri, aku meminta maaf kepada semua individu yang banyak membantu aku dan sabar dengan tingkah laku aku. Seperti sedia maklum, blog aku telah bertukar domain ke abdulfarique.blogspot.com dan insyaAllah, satu renovate akan berlaku nanti apabila sistem kewangan dan keadaan aku stabil . InsyaAllah, Semoga aku masih diingati. Assalam.


Seribu Kemaafan kepada :


~Bloggers Chat Room ( BCR )
~Syafiq Fabregas
~Cik Ladies
~ Pemenang Contest Template.


InsyaAllah semuanya akan disegerakan secepat mungkin.



2 comments:

Unknown on November 24, 2011 at 10:25 AM said...

:)

E-ra paSha on December 3, 2011 at 3:34 PM said...

ok =)

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!