Sunday, March 20, 2011

Dan Bila Boring .

       Salam kawan-kawan , lama jugak AF tak online . Maklumlah AF baru baik dari demam campak . Dah la demam campak ditambah pula dengan streamyx kena potong . Ibarat sudah jatuh ditimpa tangga . Sedih juga , besar-besar la nak kena demam campak ni . Habis kulit aku . huhu . Dah dekat sebulan aku tak online . Setelah selesai bayar bil telekom , akhirnya aku kembali . wahh , .

Boringggggg!!


   Aku boring sangat-sangat . Cerita pasal boring ni , aku pun teringin nak kongsikan apa yang aku buat bila aku boring . Duduk terbaring dalam bilik , menderita gatal badan , tidur tak lena , tak selesa , tak boleh makan ayam , sotong , udang , telur . Fuhh , menderita . Nak online pun ada problem . Bila demam campak aku dah turun , aku mula rasa nak keluar rumah . Jadi apa lagi , mandi dengan tak sabun ( pantang ) terus keluar pergi cyber cafe . 





Sekadar hiasan
  

Jadi aku ke cyber cafe bila aku boring . Aku akan main game Grand Thief Auto : San Andreas . Kadang-kadang main game Call Of Duty , FIFA Online 2 dan macam-macam lagi la . Walaupun rumah aku ada internet , aku tetap minat online kat Cyber cafe sebab selain online dan main game , kawan-kawan aku akan berkumpul kat situ dan kitorang akan main counter Strike 1.6 bersama-sama . hihi . Kalau duit tak banyak aku akan duduk lepak je la .

  Kedua aku akan ke tepi laut kena angin . Lagipun aku ni suka bau masin . hihi . Sumpah lau duduk tepi laut tenang fikiran aku beb . Lagi tenang kalau aku boleh terjun dalam laut tu . huhu . Aku akan lepak dengan kawan ramai-ramai , lepak-lepak sambil ngorat awek . Ala biasa la laki tapi aku tak kacau aku pandang-pandang je :) . Sambil-sambil tu nyanyi lagu sambil relax ramai-ramai . wahh indahnya . hihi.

  Ketiga aku akan luangkan masa dengan kawan-kawan dan buat lawak untuk diorang . Sekali aku dengar diorang gelak , terhibur dan senang hati aku . Seronok rasanya buat orang gelak walaupun aku bakal dianggap gila . hihi . Itu lah kan , setiap orang ada cara tersendiri untuk menghiburkan hati masing-masing . Cara yang baik tu bagus la kan . Kalau aku ada masalah , macam tu la aku akan buat . Hilang tension , masalah aku .


  Jadi inilah entry pertama aku sesudah internet aku disambungkan . InsyaAllah aku dah boleh online dah , untuk bloglist terhangat tu aku akan mulakan dan rasmikan pada keesokan malam . Aku nak perbaiki balik komitmen dan momentum blog ni agar terus maju , InsyaAllah . Harap-harap lepas ni entry dari aku mendapat perhatian oleh bloggers dan pembaca-pembaca lain . Sampai disini saja , Assalamualaikum . :) 




9 comments:

Unknown on March 20, 2011 at 3:56 PM said...

Aku akan support !

admin on March 20, 2011 at 4:17 PM said...

@!! Kodet !! : thanks bro . sudi jugak ko komen ye . aku nak perbaiki ranking dan penulisan dulu ni .. baru aku nak kedepan lagi ..

Wan on March 20, 2011 at 4:57 PM said...

selamat kembali farique

Siti Safiyyah on March 20, 2011 at 6:31 PM said...

yeayy AF dah kembali! ;)


psstt : Korang ada tak hobi yg pelik2?

admin on March 21, 2011 at 2:01 AM said...

@Wan : terima kasih wan :)

admin on March 21, 2011 at 2:01 AM said...

@Siti Safiyyah : terima kasih SS , rindu SS :p

izzati wanie on March 29, 2011 at 11:21 PM said...

KEcian AF kne campak..hihi

admin on March 30, 2011 at 2:36 PM said...

@izzati wanie : apakan daya , besar2 ni barulah nak kena campak la ape la .. huhuhu sedih ..

deeya on April 6, 2011 at 11:24 AM said...

w'kumsalam .. laaar ! dah lame rupenye guna bahasa 'aku' dalam blog nie . keh3 ! nampak sangat time riview blog pokcik Que nie dulu , baca latest entry je . bhahahaha ! sengal betol ! sila lempang saya lelaju ! :p

Post a Comment

Terima Kasih sebab komen, tapi komen ancaman, ugutan, hasutan akan didelete ya :).jom like fanpage facebook AF :) FB AbdulFarique.com

 

Riwayat Seorang Insan Hina Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!